Zion Diablo II

Witamy na forum serwera Zion Diablo II


#1 2009-08-06 20:06:38

Admin

Administrator

Zarejestrowany: 2009-08-06
Posty: 8
Punktów :   

Info Serwera

Info Serwera :



Serwer stoi na WDA modzie na wersji 1.11b.

IP serwera : thelightsoul.dyndns.org

WDA mod : http://odsiebie.com/pokaz/4529986---4536.html
Wersja 1.11b : http://odsiebie.com/pokaz/4628177---e1b8.html

Info o modzie :
-Powiększona skrzynia

-Powiększony drop (runy padają częściej [Kosz : do Gul 25  Hell : do Zod 33])

-Zmiany expa :
Od 1 do 30 lvl mamy exp x4
Od 31 do 60 lvl mamy exp x3
Od 61 do 74 lvl mamy exp x 2
Od 75 do 99 lvl mamy exp x1 (czyli 100% expa za potwory, zaznaczam ze oryginalnie na 98 lvlu jest 0,5 %).
Dodatkową atrakcja są tzw exp bonusy, czyli na niektórych poziomach postać dostaje exp x8.

-Zmiany w unikatach:
Np. Wieśniaczy hełm nie daje 1 do all tylko 2 do all, Mandal regeneruje 40% a nie 20%, w pierścieniach i amuletach dużych zmian nie ma: w niektórych jest 1 do umiejętności.

-Zmiany w broniach:
wszystkie toporki jednoręczne elitarne (oprócz tomahawków) i wszystkie miecze jednoręczne elitarne mają zasięg taki jak ma Berserkerski Topór, różnią się szybkością i obrażeniami .
obrażenia zależą od siły i od zręczności z tymże:
dla mieczy siła bonus = 100, zręczność bonus = 50
dla toporów siła bonus = 110, zręczność bonus = 25
dla buław siła bonus = 130
ilość gniazd w broni jest równa wielkość przedmiotu (ilość kratek) z tymże maksymalna ilość gniazd wynosi 6.

-Zmiany w zbrojach:
we wszystkich tarczach elitarnych maksymalna ilość gniazd wynosi 4

-Zmiany w gemach:
dają nam większe bonusy

-Zmiany w setach:
Zmodyfikowane są bonusy z całego zestawu np. Dodane więcej do umiejętności.

-Zmiany w klejnotach:
ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze
poza tym: dodałem np. fcr w klejnocie, i szanse na blok itp.
jest około 12 Widoków Tęczy, 4 klasyczne + 8 dodanych takich jak np. 20% max mana, 1 do wszystkich umiejętności)

-Zmiany w talizmanach:
ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze, tzn. bliżej im do perfów
skillery trafiają się częściej
dodałem unikatowy Wielki Talizman - 1 do konkretnej umiejętności niezależnie od klasy postaci (można stworzyć dodając Wielki talizman + ist)
Duże Talizmany mają 1-2 do konkretnej umiejętności (np. do kuli ognia)
Mniejsze Talizmany - zmienione : frw (4-5%) zręczność, siła (2-3)

-Nowe receptury do kostki horadrimów: http://diablo.phx.pl/wdamod/?show=zmiany  <---- na samym dole

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klub-bakugan.pun.pl www.pokemonki2009online.pun.pl www.footballmanagerpolish.pun.pl www.bsfbcc.pun.pl www.goldenretriever.pun.pl